En dag på stan!

Idag var vi uppe tidigt för vi skulle till frissan och snygga till oss lite. Hur snygg man nu känner sig när man är nyklippt. Det tar mig cirka 14 dagar att trivas igen. Men sådan är jag! Här sitter Freddan och väntar på sin tur.



och sen var det min tur.......


Efter frissbesöket och 600 kronor mindre i plånboken gick vi vidare. Mitt sikte var inställt på Gina Tricot men sonen suckade högljutt så det blev en snabbsväng in och kolla. Jag hade sett en poncho som jag ville ha och hittade den, som tur var.
Nu var mitt inköp gjort och det var dax att fokusera på Fredde. Pennor, pennfack, sudd och mapp på Åhlens. Sen var det skor till gympan och inomhusfotbollen. Det är inte det allra lättaste att hitta. Men efter ett tags letande så hittade han ett par som han ville ha, sååå bra.


Ett par NIKE T90, de var både snygga och sköna och prislappen inte alltför hemsk.
Innan vi begav oss hemåt så gick vi till ett bageri och köpte med ett olivbröd som är så himla gott. Och innan vi kommit ur stan så var det någon som bad snällt om hamburgare på Mc Donalds så det är klart att han fick, sista dagen på sommarlovet. Jag testade en grekisk sallad med vitlöksdressing, jättegod.
Nu är vi hemma igen och det har blivit dax för en runda i skogen med Lexeman. I kvällningen är det fotbollsmatch så då är det till att hålla tummarna för att GIF vinner. Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att få lite semester innan allvaret börjar, och dessutom vara snygg i håret!!! kan man mer begära.

2008-08-20 @ 07:03:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Ledigheten kan jag hålla med om, men håret är ALDRIG bra när man är nyklippt.Jag ser alldeles för snäll ut!!!

2008-08-21 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0