Ett tillskott i djurfarmen i huset vid gatans slut.

Vaknade som vanligt till ledmotivet i Titanic och klockan var då 05.45. Puh! Veckans första arbetsdag! Men inget att vänta på, utan upp och iväg med Lexepojken så han får göra ifrån sig innan jag går till jobbet. På vår morgonrunda träffade vi på denna krabaten.





Vad är detta för något? Den måste jag kolla! Lexus var mycket konfundersam av detta kryp och ville inte gärna gå därifrån.
Men som sagt plikten kallar så man kan inte stanna upp för länge, klockan tickar och går.

På arbetet har det varit en trevlig dag, som alltid, när man väl kommer dit. Efter dagens slut så blev det en snabbrunda i skogen för jag skulle prinsess besök. Jisses va go man kan vara! Jag älskar dig, du lilla!



Inte kunde man tro att det skulle vara så underbart att få bli farmor, men jag kan intyga att det är det!

På tal om nåt helt annat så har ni väl inte missat att det är premiär för den andra Arn filmen den 22 Augusti. Jag har bokat biljetter idag, ska bli kul och se om den är lika bra som den första.

Ha en fin Måndagskväll och på återhörande imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maloo

Jösses så söt. Freja alltså, inte snigeln.Och den där om gösen kommer jag allt ihåg. Men han får väl hållas. Vem vet, en vacker dag kanske det blir Halstrad Gös med Kantarellsås. Vi får inte sluta tro ;-)

2008-08-11 @ 23:03:38
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: carina

Sååååååååå söt lyckliga du som är farmor

2008-08-12 @ 06:49:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0