Godmorgon Bloggers!

Nu känns det mycket bättre idag. Vaknande fram emot åtta och tog en runda med voffie. Regnade lite på mig till att börja med men det slutade snart. Var ganska skönt ute idag, lite lagom ljummet..
Tiden går och snart är dax att börja skolan igen, inte många veckor kvar nu.. Ska bli jättekul att komma igång igen. Imorrn får jag bege mig till biblioteket efter jobbet och beställa lite böcker. Det är bäst att vara ute i tid! Jag är en flitig besökare på ortens bibliotek, lite synd bara att de flesta böcker jag ska ha måste fjärrlånas. Nä, nu ska jag ta en kaffe till och sen får vi se vad vi hittar på. Gör nåt riktigt mysigt idag vet ja, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0