Här förbereds det för morgondagen

Här håller jag på och steker rödspätta som inhandlats i Glommen. Mor kom hem från kusten idag och kom förbi med färsk fisk. Så nu kokar potatisen och fisken ligger i stekpannan. Blir rekorderlig middag i möran både till mig och sonen.


Låg på soffan och läste tidningen förut och blev så himla sugen på att baka den berömda hallonkakan som jag tidigare fått recept på. Sagt och gjort, ut i köket och fixa till en, 45 minuter senare så avnjöt vi en jättegod hallonkaka med glass till.



VISST BLEV DEN FIN?OCH JAG KAN INTYGA ATT DEN VAR GOD OXÅ!

Det har blivet en del godsaker i sommar så nu får den blivande hälsocoachen skärpa till sig lite. Dax att börja leva ett lite sundare liv och få på joggingskorna och ge sig ut och springa. Väl mött i spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0