Tisdagen den 5 augusti.

Vaknade lite sent idag så det blev till att skynda sig lite. Åt på stående fot och sen gick jag en liten runda med hunden. Jobbade till klockan 16.00 då jag var så illa tvungen att gå in på ICA och handla. Ja så illa är det väl egentligen inte men det är inte det roligaste jag vet. När handlingen var avklarad så gick jag in och kollade lite på kläder i en butik som hade rea. Det fanns en del fina grejer men jag orkade inte prova och kassan tillät inte några inköp heller för den delen. Tittade in hos en kompis som jobbade och sa hej, vi har inte vare sig hörts eller setts på väldigt länge. Sen bar det av hemåt! Plockade in varorna och sen begav vi oss ut i skogen. Idag gick vi inte så långt utan körde lite träning och sök av olika slag. Detta tycker han är jättekul och blir nästan tröttare utav det än att gå en mil. Att avsluta med att ligga och tugga på en pinne är inte helt fel.



När jag var i Thailand i vintras så träffade jag min kusin på planet hem, hon jobbar som flygvärdinna. Vi bestämde då att vi skulle försöka ordna en kusinträff denna sommaren. Tiden har bara runnit iväg men nu förra veckan så ringde hon och vi har kommit fram till ett datum och en plats. Från kusinträff till släkträff,som det nu kommer att bli. Ska bli jättekul att träffa dem alla för en del av dem har inte sett på 13 år, en alldeles för lång tid.


Kinnekullegården blir den plats vi valde och lunchbuffe är det som serveras......

Denna afton har jag softat och sett på Allsång på Skansen.


Jag är lite svag för Anders Lundin om sanningen ska fram. 

Nu gott folk ska jag snart försöka att komma isäng så jag blir pigg och orkar med morgondagen, vad nu den kan innehålla.. Imorrn ska det iallafall bli skapligt väder med en del sol så jag hoppas att kantarellerna tar fart nu.
Sov gott och på återhörande mina bloggvänner!


Kommentarer
Postat av: carina

Missade Anders.......hm

2008-08-06 @ 08:01:10
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0