Träff på Kinnekullegården

Idag var det segt att gå upp för det blev sent igår. Efter att ha sett klart på "Farlig förbindelse" på 4:an så skulle jag prompt få ordning på bluetooth headsetet som vi inköpt i stan. Det skulle fungera både till mobilen och till Playstion 3 spelet sa killen i affären. Men när tekniska snillen spekulerar blir det varken hackat eller malet, om ni förstår vad jag menar. Vi fick inte ordning på det och detta kunde jag bara inte släppa. Så efter filmen höll jag på säkert i över en och halv timma innan jag fick det till att fungera till mobilen. Men då var jag så väldans nöjd och klockan närmare halv två innan jag kom i säng.
Bluetooth-headset BH-208 
Bluetoothen till Playstation 3 spelet har vi fortfarande inte i skrivande stund fått ordning på. Vi har gjort inställningarna men det funkar inte ändå, så är det någon av er som vet vad man ska göra så hör av er, snälla!!!!

Nog om det! Släpade mig upp och ut på den vanliga morgonrundan och sen var det lite allmänt pyssel innan det var dax att bege sig till Kinnekullegården. Ska bli riktigt kul att träffa sina kusiner, en del av dem har jag inte sett på 13 år.



Det var en mycket trevlig tillställning, tyvärr så var det många från min sida som inte kunde komma. Men vi som sågs hade väldigt trevligt. Det bjöds på buffe`. Till förrätt var det kantarellsoppa, så god så att det hade räckt med det. Det fanns ett gediget salladsbord som inte gick av för hackor. De varmrätter som fanns att tillgå var lax i alla former och med potatis och sås ,men det fanns även en kötträtt med potatisgratäng. Till desserten var det äpplekaka med vaniljsås och kaffe. Mätta nöjda och pratandes om vad som hänt sen sist blev vi stående utanför innan det var dax att säga hejdå.


TACK FÖR EN TREVLIG EFTERMIDDAG OCH PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0