Hallå i julstöket!

Hej hur har ni det där ute med allt julstök? Jag har precis kommit igång, sen som vanligt. Igår inhandlades en del klappar och idag har det städats. Vad behändigt det är att ha en underbar människa som hjälper till med allt UTAN att man behöver säga till.. Snacka om att jag blir bortskämd! Men det kanske är på tiden att man blir det, man har klarat sig själv i många år. Imorrn ska det bli de sista klappinköpen och även mathandling. Jag tror nog inte att vi blir själva i affärerna, vi får nog knö en del. Men det är väl lite som det ska vara, lite trångt och mysigt. Sen är det förberedelser för diverse maträtter som ska finnas på julbordet. I år blir det extra mysigt för vi har ju fått tillökning. Ja, då menar jag inte bara Frejissom kommer att fira sin första jul, utan även min pojkvän med son och dotter + sin pojkvän. Men även min mellanpöjk har ju flickvän numer. Attans vad det ska bli kul!!! Släkten växer och det ser jag som en enorm vinst. Kram och natta på er därute, nu ska jag krypa i kojan och sova en stund!




Kommentarer
Postat av: Carina

Oh! vad skoj förra året var vi måååååååååånga här barn o bonus barnbarn men i år blir det lugnt

2008-12-22 @ 06:50:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

GOD JUL på dig, va skönt att du blir ompysslad och får ha alla omkring dig, det är du värd.

2008-12-25 @ 17:34:04
Postat av: Vicke

Jag ser att du använder bilderna med min adress. jag ber dig att ta bort dom och spara ner dom i din dator och ladda upp dom själv, när du gör på detta sätt så tar du av min bandbredd och gör min sida slöare

Mvh

Vicke

2009-01-08 @ 18:48:07
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0