Nu är allt som vanligt igen!

Hej go vänner! Inte kan man påstå att jag varit så värst flitig de senaste veckorna på att blogga. Men nu ska det återgå till det normala igen. Saken är den att min pojkvän har varit sjukskriven i fyra veckor och hur lätt är det att få tid att blogga då? Men nu så har han återgått till arbetet och jag ska försöka få ordning på saker och ting som kommit efter sig. Det är inte helt lätt att vara nykär! Det vet ju ni oxå att tiden räcker inte till för man har ju såå mycket annat man vill göra då, eller hur?

Förra helgen hade vi lilla Frejis på besök för hennes mamma och pappa var på lillsemester. Det är så mysigt att ha den lilla trollungen på besök. Nu mera sover hon hela natten så man är ju utvilad när man vaknar. Eller är man det?



Efter välling så var man så här trött igen, men snart var det full fart i gåstolen. Lexus har fullt upp med att passa på henne så hon inte kör på honom.
 
Här är det musikunderhållning på högsta nivå.


När vi ledsna på det vart det lite gröt. Mums!



Tack lilla Frejis för att du finns och vill vara hos farmor. Du förgyller livet för mig! Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0