Snart jul!

Godmorgon folket! Vad händer idag då? Jo idag blir det studier hela dagen lång. Jag håller på med en kostdagbok där jag skrivet ner allt jag ätit i 5 dagar. Vi ska räkna ut hur mycket kalorier varje rätt innehåller och även hela dagens innehåll. Sen ska här jämföras med riktlinjerna för vad en vuxen kvinna som t.ex jag, behöver äta i förhållande till hur mycket jag rör på mig. Avslutningsvis ska man skriva en rapport på några sidor. Detta ska jag roa mig med nu på förmiddagen hade jag tänkt och sen i eftermiddag blir det till att kritiskt granska 4 olika bantningsmetoder och skriva om detta. Så ser min dag ut i stort, men det kommer ju att bli några hundpromenader och lite käk dess emellan.

Julstöket har jag inte ens tänkt på än och än mindre inköp av julklappar. Nu ljög jag liteför jag har faktiskt skrivet en lista på tänkbara klappar till var och en. Billigt blir det inte! Vi blir så många fler i år än i fjol, men det är bara roligt!
Vi får hoppas att julen blir så här vit och fin......







Ha en fin dag så hörs vi i kvällningen!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Tusen tack för din goa kommentar på min blogg!!



Tänk så det värmer att läsa några vänliga rader från besökare!



Tack!

din blogg är jättehärlig och vilka UNDERBARA vinterbilder du bjuder på!!!

Hunden är ju bara såååååå söt!





Kram



Flisan

2008-12-16 @ 14:38:23
URL: http://lillaflisans.blogspot.com
Postat av: Maloo

Halloj. Ja, jag får nog ta mig i kragen och börja skriva upp vad jag äter med. Motionslistan blir nog inte lång.Typ ingenting sen jag började skolan. Matlistan däremot...ojojoj tur en har en mor som jobbar på ett ställe där de har hela rullar med papyrus.När du granskat bantningskurerna så låt mig veta vilken som ligger i topp. Jag har ju prövat dem alla och alla funkar ju...det är bara det där med att hålla kvar vikten som är det tjorviga. Särskilt nu i julbordstider.



Ha det bra. Kramar Maloo

2008-12-17 @ 22:58:23
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0