Äntligen har sommaren kommit!!




¨
   

SOLEN SKINER OCH JAG MED DEN!    Visst är det underbart, äntligen har den infunnit sig, sommaren.  Jag hoppas innerligt att den kommit för att stanna. Får gärna vara så här ända till Oktober månad för mig. Det märks helt klart på alla människor man möter att allt går lite lättare, problemen bleknar och man ler lite mer mot varandra. Man tinar upp och bjussar på sig på ett annat sätt. Även fast man som jag måste jobba hela sommaren så går det som en dans när vädret är så här.. Men nu gott folk måste jag ut med vovven en tur för han pockar på min uppmärksamhet. Så en långtur i vackra vädret får det bli och sen MÅSTE jag klippa gräset, även fast jag inte vill, så det så. Bara jag kommer igång så går det bra men innan........har tänkt gör det i tre dagar nu. Så nu ska jag sluta tänka på det och AGERA. So long!!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Tänk på vad många STEG du kommer ta när du klipper gräset...är ju bra att förena nytta med nöje. Om det osade lite misstänkt på jobbet idag var det bara för att jag råkade glömma mina dojjor där men jag hämtar dom en annen da' Ni får väl slänga ut dom om det blir för bedrövligt ;)

2008-07-02 @ 17:12:46
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jasså det var det som luktade. Jag sa just det till Marie att det var något skumt som osade men kunde inte komma på vad det var. Tack för upplysningen!

2008-07-02 @ 18:19:11
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0