Det är Söndags morgon.....

Vaknade ganska tidigt idag av att det blåste ganska mycket ute. Åh vad skönt att vara ledig och gå här hemma och skrota. På dagen schema är det ganska tunnt. Har kommit på att det är ganska skönt att ha en helt oplanerad dag emellanåt. Har precis kommit hem från en tur med Lexus och det är inte mycket folk ute en Söndagsmorgon, kan man bara konstatera. Vi mötte en katt med förare i koppel och en gubbe med en trasselsudd (liten lurvig hund) i sitt koppel , det var allt vi såg på en sträcka på 4 km. Vad gör alla andra hundägare? Den frågan har jag ställt mig många gånger. I vårt kvarter är det otroligt mycket hund men det är sällan man ser någon ute.
På tal om annat så såg jag en mycket bra film igår som kan rekommenderas "Next" med Nicolas Cage, den får en 4 av fem möjliga av mig. Jag gillar honom tycker han spelar väldigt bra. Se den!

Poster - Next

Ska ta och ringa till en tjej som brukar ha Lexeman emellanåt när vi åker bort. Kanske kan hon tänka sig att vara hundvakt en dag eller två så vi får besöka Ullared och även ta en tur till Falkenberg. Nä, nu är det dax för en kopp kaffe så man vaknar till ordentligt och sen tror jag att jag ska försöka ta död på mossan som tillkommit på framsidan. Fick ett tips att man kunde blanda ättika och vatten och duscha på, sen skulle det bara vara att sopa bort. Jag testar och återkommer med resultat. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0