En alldeles underbar Torsdag!

Strax efter lunch tid i dag så kom mina stora söner med respektive och lilla Frejis på snabbvisit. Vi hann ta en fika tillsammans innan vi skulle in till stan och klipptid att passa. Tack för det besöket! Efter klipp och inköp av en vit tröja så åkte vi ut till Skogshyddan. Nu skulle jag vinna idag hade jag tänkt. Det började ganska bra. Man kan riktigt se hur fokuserad jag är eller hur? 




Men mitt motstånd var bättre, som vanligt.



AND THE WINNER IS.......



Efter vilda diskussioner om hurvida jag hade försökt att fuska eller inte så beslöt vi oss för att ta en fika.
Idag Torsdag så serveras våfflor med grädde och sylt, så det fick det bli.




Det nybyggda huset som vi fika i var jättefint. Vi satte oss uppe på "Loftet" och där var det mysigt.






Tack Fredrik för god match och trevligt sällskap! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0