Godmorgon Bloggisar!



Nu sitter jag här och om drygt en halvtimma kör en ny arbetsvecka igång. Denna helgen har gått ännu fortare än vanligt. Solen värmer redan nåt alldeles otroligt. Visst är det skönt att sommaren äntligen har kommit. När arbetet är över för dagen fram emot 19 draget så ska jag och de mina åka ner till sjön och ta ett dopp. Ja, du hörde rätt t.o.m jag ska i idag.. Igår kväll grillade vi och hade trevligt och vi är inte helt ensamma där ute på terassen. Har upptäckt att vi har ganska stora spindlar som återkommer varje kväll och hänger där i sitt nät. Fotade detta igår och det kommer bildbevis i kväll. Ha en fin dag, kram

Kommentarer
Postat av: Maloo

Spindlar är ju om möjligt än värre än flugor (ryyyyser)Då får man allt dricka bra mycket vin på terassen för att glömma bort "snyltgästerna" va??

2008-07-28 @ 23:26:50
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Det kan vara en variant, men det är nog bättre att dricka vatten så man ser vart de befinner sig någonstans.. Man måste ju ha koll, för man vill ju inte ha dem för nära.

2008-07-29 @ 06:24:55
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0