Grodprinsen har varit på besök

När vi skulle ut sista gången i går kväll min hund och jag så var det något som tog upp hans uppmärksamhet. Det var ju helt mörkt ute klockan var ca 24.00. Jag ser ju dåligt i vanliga fall och nu såg jag ännu sämre. Men Lexus höll på och sniffa och hade sig och ville inte gå därifrån.  Det var en groda, en stor en!!!  Snabbt som attan hämtade jag kameran men det var svårt att få med honom på bild  för han ville inte sitta still. Tacka tusan för det, en stor svart nos som buffa och puffa och en mästerlig fotograf som blixtra i tid och otid. Men tillslut så fastna han om än i ena hörnet. Kanske var det en grodprins som var på besök som förväntade sig en puss där i sommarnatten.


Kommentarer
Postat av: Carina

Du skulle ha passat på att pussas, vem vet det kanske var en prins

2008-07-06 @ 10:32:59
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag försökte mår du tro men han var en "hal" en.

2008-07-06 @ 10:36:22
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0