Nu har vi varit på shoppingtur och strax blir det bad!

Men herregud vad varmt det var i stan och så mycket folk. Gjorde de ärenden som var ett måste och sen flanerade vi runt och pustade och flämtade. Hittade en massa snygga kläder som var med på rean men vem orkar prova en dag som denna, inte jag. Så några kläder blev det inte. Fick ändå med oss lite smått och gott, parfym, bodylotion, massageolja och lite underkläder. Var på zooaffären för tanken var att jag skulle köpa ett bälte som jag skulle fästa kopplet till och som Lexepojken och jag skulle ha när vi börjar jogga tillsammans. Men det blev ingen affär för de skulle ha över 500 kr för det. Nä, jag får konstruera något själv! Roligare kan man ha för pengarna. Avslutade stadsbesöket på Mc Donalds med var sin hamburgare, onyttigt men gott ibland. Nu ska vi ge oss iväg till sjön för att bada både hund och son ser fram emot detta, Kanske till och med lilla jag tar ett dopp.



VISST ÄR DET VACKERT VID VÄNERN?




OLYDIG BLÖT HUND SOM FÖRPASSATS TILL LAND EN STUND. VAD HAN GJORDE? JO, HAN BLEV SOM EN UPPSKRUVAD RÅTTA OCH LYSSNADE INTE PÅ SIN MATTE ETT ENDASTE DUGG. EN SVANFAMILJ FANNS I NÄRHETEN OCH DÅ MÅSTE MAN HA "KALLE MED KOLLEN". KLART JAG HADE HADE KOLL MED LEXEMAN HADE DET DEFINITIVT INTE.


PS. JAG TOG INGET BAD DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0