Sicken energi jag haft idag!

Va bra det kan bli när man inte planerar. I morse efter det sista kaffet så fick jag nog extra energi av det för sen hände det grejer. Ut  med såpvatten och svabb och skura huset på sina ställen där det var grönt och fult. Har man bara kommit igång så går det av sig självt. Vattenslangen kom fram oxå, nu var det full aktivitet. Städa och skura hela terassen, det blev så himla bra. Tänk vad man kan få till utan att det egentligen var meningen om än behövligt. Sen vart det en sväng med snabeldraken inne oxå och skura golv med såpa så det luktade gott.....
Hittade Lexemans lilla pool så den fyllde vi med vatten så han kunde ta sig ett bad.





SÅÅ GÖTT!!! Men att lägga sig i den var inte intressant idag. Kanske börjar poolen bli för liten.
Fram emot 16.00 så var det dax att ge sig ut i skogen igen. Och vem träffa vi där? Jo maken till ormfrua som vi mötte i morse. De hade vart osams och slingrat sig iväg ifrån varandra men nu saknade i vart fall denne man sin quinna.



Hujeda mig det är en del orm där ute där vi går!
Nu har jag fått igång grillen och det vankas grillspett och grillskivor med potatissallad och grönsallad. Det kommer att bli väldigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0