Trädgårdsarbete avkoppling?? Nja, det vet jag inte precis.





Nu äntligen är det gjort! Gräset är klippt och framsidan sopad och jag är helt slut. Men så tittade jag på stegräknaren Maloo och jag tror jag slått nytt rekord. Dagens steg är tills nu 21 605, nytt svenskt rekord, av lilla mig.
Trots att jag sitter här nu och är helt genomsvett och trött ändå in i själen så var det värt det..
Kanske man kan stoppa i sig nåt litet med gott samvete nu.  Det tror jag bestämt att jag ska göra. Först en välförtjänt dusch och sen får jag rota runt i skåpen så får jag se vad jag hittar..Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: carina

Oh vad skönt det är när stegräknaren är trasig...........får ta tag i det när semestern är slut.

2008-07-03 @ 19:04:16
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0