I Love to travel

Ja det är alldeles sant. Hade man bara tillräckligt med pengar så skulle jag vara på resande fot hela tiden. Nu råkar det ju vara så att man är en fattig student så den strategin fungerar dåligt. Men det har ändå blivet en del genom åren. Senast var vi på regniga Mallorca och göttade oss en vecka. Här är min privatchaufför Fredrik som guidade mig genom Alcudia.





Vilket kunde behövas efter besök på likörfabriken.




Nu är det bara arbete dygnet runt  för att kunna genomföra en ny tripp i vinter. Då ska vi återvända till Thailand. Detta land har jag blivet förälskat i!!




Kommentarer
Postat av: Maloo

Gott gotti gott gott...där hade man kunnat stå hele dan och bara sörpla va ;)

2008-06-29 @ 20:35:58
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0