Då var det Måndag igen!

Var uppe tidigt idag, när man väl kommit upp så är det riktigt skönt. Vaknar gör jag nog inte förrän jag kommit en bit ut i skogen. Förmiddagen har bestått av en del arbete dels på företaget och dels vid datorn. Det gäller att ha diciplin på sig när man studerar på distans, vilket kan vara lite svårt ibland. När man sitter hemma och läser så ser man ju andra saker som man behöver göra, inte bra. Nu t.ex är det snart dax för lunch och sen en runda men efter det  så blir det ett par timmar plugg. Jag har ett antal fallbeskrivningar som jag ska lösa och göra klart på idag + ett otal sidor att läsa.

Men jag måste ju bara visa vad söt mitt barnbarn blev i sina nya kläder. Är hon inte underbar?



Nä nu ska jag fixa lite mat, men en sak kan ni vara säkra på och det är att jag återkommer i kvällningen, kram på er!

Kommentarer
Postat av: carina

Oh vad söt hon är

2008-09-08 @ 16:46:22
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Visst är hon snuttig det lilla trollet!

2008-09-08 @ 16:55:20
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: lotta

får lov att säga att barnbarn är grädde på moset tänk va vi har blivit "gammla" men vi är väl väldigt unga mor o farföräldrar eller

2008-10-02 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0