Dessa förbaskade trojaner!

Datorer är väldigt bra att ha och särskilt för mig som läser på distans. JAG KAN INTE LEVA UTAN DEN!!!
Har haft strul de senaste veckorna med popupfönster som poppar upp i tid och otid. Men även rutor som kommer upp och säger att du KAN ha virus på din dator, installera detta. Vilket jag inte har gått på tack och lov.
Lämnade in min dator förra veckan för bortttagning av dessa oönskade rutor och popuppare och fick tillbaka den i god tro om att det var borta, men icke.. Idag har min laptop gjort ytterligare en tur till datasnubbarna för borttagning. Väldans bra grabbar där på Vadsboda. När jag ringde och förklarade att felet kvarstod så skulle de ta emot den igen och givetvis behövde jag inget betala. Det tycker jag är service! När jag hämtade min laptop så förklarade killen i fråga att han fått kört tre olika program för att få bort de trojaner som tagit sig in i min dator. Jag säger bara det, vilken himla tur att ni finns! Vad skulle en distansstudent som jag göra utan er på Vadsbodata!!! Nu är alla trojaner borta och jag kan jobba i lugn och ro utan att någon stör hela tiden. Den enda som stör mig i mitt arbete är min älskade hund som påkallar om uppmärksamhet. Det är väldigt bra med hund när man pluggar för då tar man sig en paus emellanåt och kommer ut i friska luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0