Första frostnatten

Vaknade runt halv åtta och kände mig skapligt pigg. Fixade iordning frukost till sonen, det är match idag  och då är det viktigt att plocka i sig ordentligt. Jag gav mig ut på en runda med hunden och blev mäkta förvånad när det var vitt på gräsmattorna. Den allra första frosten, häftigt. Luften var kylig men solen värmde gott redan så här dax. När det är sådana här dagar då är hösten en underbar årstid. Nu ska jag späda på med en kopp kaffe till innan dusch och fix. Kl. 11.00 så står man nere vid GIF:s fotbollsplan och hejar på de blåvita. Det är alltid lika spännande och jag finns alltid på plats, för vem vill missa en fotbollsmatch när P95 spelar. Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hur gick matchen??

Nu har du lockat mej till blogg-världen ;c). Tänkte den kunde fungera som dagbok..ooo så modernt och Hightec hehe

2008-09-13 @ 21:50:32
URL: http://loovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0