Här är killen som spanar och samlar

Ekorrar är spännande och intressanta varelser och det är jag inte ensam om att tycka. Här sitter det en på spaning. Så här satt han länge och väl innan han förstod att det var lönlöst.



Ja i brist på annat så får man väl samla in lite kottar.



Dom får du inte ta matte för de är mina allihop!



Nu prasslade det till i buskarna kanske det är Kurre som är på ingång!

Trots denna gedigna insamling  av kottar så dök inte ekorren upp mer, kan undra varför??



En nyponbuske. Jag har tänkt många gånger att jag ska försöka göra egen nyponsoppa, får se om jag kommer till skott i år.. Någon som har ett bra recept!! Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0