Oboy, vilket vackert väder!

Solen har skinet idag! Denna dag har bestått av hälften plugg och hälften jobb. Varit inne och jobbat halva dagen på mitt gamla kneg, vilket var trevligt. En riktig långtur med vovven blev det på eftermiddagen och ikväll har jag varit på företaget och taktilat. Det är inte svårt att få en dag att gå, tiden fullkomligt springer iväg. Men jag inbillar mig att när tiden går fort så måste man ju ha bra, i annat fall hade väl tiden krupit fram eller?
Dagen avslutas nästan alltid här inne på bloggen, som nu. Här kommer lite fina bilder: Den första är på ett vackert spindelnät som jag fick ögonen på i morse. Nu är dessa bilder tagna med mobilen så jag hoppas att ni ser spindelnätet. Hade jag haft digitalkameran så hade skärpan blivit bättre och bilden tydlgare, men den är så jobbig att släpa på. Mobilen är ju alltid med!




Ett vackert höstträd.



Ett träd som lyser alldeles eldrött och sprakande.




Nu gulnar björken, krassen slokar och alla klagar på regn som tokar.
Hösten är här hör man beständigt, snart är det mörkt och allt är eländigt.
Då slår jag faktisk dövörat till och säger:
Hösten, den hör mig till med friska vindar och björnbärssnår och svamp i markerna, vart jag går.
Och vilka färger och vilken prakt,! Välkommen hösten, nu är det sagt.
(Brita af Geijerstam)


Natta go vänner och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Fantastiska bilder!!!! 2a oct, lyfter planet

2008-09-24 @ 08:11:47
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder du har tack för att du tittade in hos mig

Kram Jenny

2008-09-24 @ 14:17:38
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0