Söndag ljuvliga vilodag!

Söndagar brukar innehålla saker att göra som man känner för. Inga direkta måsten. Jag tror det är extremt viktigt att ha en dag som man kan göra vad man vill. Så denna söndag startade som vanlig med en promenad och sen en god frukost. Klockan är nu 11.00 och jag har fortfarande inte kommit in i duschen än men vad spelar det för roll egentligen. Både kropp och knopp behöver att slappa för veckorna är fyllda från morgon till kväll med saker man måste göra.



Hade tänkt att ta en tur till Jula idag för inhandling av nya ytterlampor de som sitter där nu har nog hängt med sen Luthers tid. Har tidigare i veckan varit i kontakt med en elektriker som kommer om en sisådär 14 dagar för att kolla över det elektriska här. Ända sen jag flyttade in i mitt hus år 2000 så har det elekriska varit lite skumt och nu på senare tid så är det många kontakter som är lösa, och lampor som smäller stup i kvarten. Jag har en hel lista på saker som ska åtgärdas. Ska bli bra att få fixat det så det inte blir korsslutning. Mitt hem är min borg kan man säga.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen begynna med middagen lite smått. Idag blir det pannbiff med lök, potatis, sås och grönsaker. På återhörande!
 


Kommentarer
Postat av: Lissen

Vad mysigt ditt hus ser ut! Hoppas det fixar sig med det electriska.

Filmtips ä bra att få. Jag brukar bli lite som ett frågetecken när jag ska hyra film. Får nog skiva upp det... man tror ju att man ska komma ihåg!

Ha en skön vecka!!!!

2008-09-14 @ 20:26:43
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: sussi

Hej Lissen! Ja det är mysigt oxå!Jag trivs väldigt gott!Den filmen ska du bara se för den var riktigt bra. Sällan man hittar nån sådan tycker jag. Ha en fin vecka du oxå!

2008-09-14 @ 21:22:36
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Lissen

Tycker det här med fotandet blir roligare och roligare!!!! Vill lära mer...

Ha det gott

2008-09-14 @ 21:49:47
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: sussi

Men det är samma här! Sen jag köpte min digetalkamera så fotar jag väldigt mycket. Men de flesta bilderna här inne är tagna med mobilen, den tar väldigt bra kort.

2008-09-14 @ 23:32:16
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0