Åh se det snöar!!

Hej folket! Imorse när man vaknade och det fick man göra tidigt idag så snöade det.

Jag kan inte hjälpa det me jag tycker att det är mysigt. Idag var det sonens första skoldag efter lång ledighet och gissa om det var segt att gå upp. Men upp kom han! Efter frukost så begav vi oss ut i snön jag och Lexeman, han bara älskar snö. Man kan riktigt se hur det spritter i kroppen på honom. Lite blåsigt och kallt var det men jag var ordentligt klädd från topp till tå. När vi kom hem igen så smakade det gott med kaffe. Nu har jag tillbringat förmiddagen framför datorn och gjort klart ytterligare ett arbete på sisådär 6 sidor. Ibland undrar man vad man håller på med och vart man får alla ord ifrån. Skit samma kostdagboksrapporten är komplett och ivägskickad. Dax för en kopp nybryggt kaffe och se ge sig i kast med nästa uppgift innan voffie påkallar min uppmärksamhet inför nästa skogsluff.
Vi höres senare då, kramiz

Kommentarer
Postat av: Vicke

du använder mina bilder på fel sätt, jag ber dig att ta bort dom och göra som man ska, det står på min hemsida att du inte får kopiera urladressen

2009-01-16 @ 20:28:11
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0