Idag vaknade jag med världens..............

Huvudvärk! Huga, blixtar och dunder! Jag som inte drack något starkare än vichyvatten igår. Men det var bara att pallra sig upp ur sängen och ut  med vovven. Väl hemkommen igen så fick det bli en kopp starkt kaffe, men inte blev det nåt bättre. Freddan ville till Sommarland idag så han ringde runt till alla sina kompisar för att få med sig någon. Han fick napp tillslut och vem fick köra tro? Jo, jag som vanligt. Så nu har jag varit och lämnat av grabbarna och de ska hämtas kl.18.00 så nu är dagen min. Tror jag ska köra ett varv med snabeldraken för det är behövligt!

Gårdagen var mycket trevlig, vi var ett gäng på 11 personer som firade midsommar invid Vänern strand. God mat och trevligt sällskap, vad kan man mer begära? Inte mycket tror jag. Vädret skötte sig oxå.

Alldeles utanför huset går de här söta kossorna och betar, synd att det blev motljus för korten blev lite mörka.



Och den lille kalven.......




God fortsättning på helgen, nu ska jag göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0