Februari 2010 "Underbara vinter".

Hej och hallå ute i stugorna, hoppas ni har det lika bra som jag. Idag är det Lördagen den 6 februari och landskapet är fortfarande helt vitt ute. Här kommer några bildbevis som jag tog på vår morgonpromenad.







Denna snöhög som ligger utanför huset var tidigare ett par meter högre men då hade jag givetvis inte kameran med ut.

Många klagar på vintern men jag tycker att den har många fördelar, det blir ljust och fint och hunden håller sig ren. Ungar i alla åldrar har ALLTID något att göra vilket är bra.  Så istället för att klaga ska vi se det positiva , för visst är det vackert med ett vinterlandskap?

Kommentarer
Postat av: Molly

vilka fina bilder! :)



hoppas att du får en bra helg! :)

2010-02-12 @ 07:58:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0