Mitt nya kontor börjar ta form

Nu börjar det bli ordning på mitt lilla krypin. Äntligen en fristad, har suttit i köket med min dator under studietiden men nu äntligen......
Det är inte helt klart men det börjar att ta form..



Det ska upp lite foton och tavlor på väggarna samt inköpas en rund härlig svartgrå matta till golvet!




Sen har jag en passion för ödlor "Gekkos" så det blir några sådana här som pryder väggen oxå.



Jag trivs som fisken i vattnet här inne och nu kan jag snart börja skriva på min bok!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Åhh...jag blir änna vundsjuk. Jag sitter också med datorn och alla jäkla skolböcker och handouts på köksbordet. det är inte stort nog för mig fast det är 2,13 långt och 1,13 brett. Skulle behöva mig ett krypin jag med...har ju maloos krypin då men där har det inte hänt nåtpå länge ;)



Vad är det för bok du ska skriva? Blir ju görnyfiken ju :)



Ha det gött i Samos nu och sola lungt.

2010-08-11 @ 20:56:10
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Maloo

Alltså, jag kanske inte blir vundsjuk direkt utan Avundsjuk ;)

2010-08-11 @ 20:58:21
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0