Inte kul att vara sjuk!

Hej mina vänner! Är hemma från jobbet och är sjuk, hur kul är det på en skala. Men man får bara ta det som det är. Vanlig influensa är ju övergående så snart är jag pigg igen. Jag sitter här hemma och försöker skriva på mitt arbete, vilket inte är helt lätt. Finns inget relevant att plocka av när det gäller litteratur etc. Puh! Jag blir så trött, funderar allvarligt på att byta ämne, får se hur det går med det.
Idag skiner solen för fulla muggar och fåglarna kvittrar och vill ha vår! Visst är det underbart!
Har man hund så får man lov att pallra sig ut oavsett om man är sjuk eller inte. Men promenaden får väl bli lite kortare än vanligt. Ni får ha det så gott där ute, återkommer inom kort, kram

Kommentarer
Postat av: carina/sinneskatten

Krya på dig!

2010-03-03 @ 21:09:32
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0