9 dagar kvar tills examensarbetet ska vara klart!

Ja, herregud vad tiden går! Tyckte vi nyss började kursen och då tänkte man att nu har man tre månader på sig, det är luuuugnt! men nu är det bara 9 dagar kvar och en del kvar att göra.. Men det är bara att bita ihop och jobba på. Har blivit helt asocial, sitter och jobbar hela tiden. Ringer någon så hinner jag inte gå ut, tyvärr. Men det kommer bättre tider, får vi hoppas!
Som sagt några artiklar kvar att bearbeta och sen är det time för metoddiskussion och resultatdiskussion, hur kul lär det på en skala?

HAr tagit ledigt från jobbet för att hinna med, men imorrn är jag tvungen att jobba för det fanns ingen vikarie, shit! Tisdag är värsta dagen. Jobbigt nu när ögonen spökar med mig, har fått linsförbud p.g.a någon inflammation på någon hinna inne i ögat. Är det inte typiskt när det man har så himla mycket användning för just ögonen i nuläget. Men det är bara att gilla läget och köra på!

I Fredags bokade jag en resa till Samos i Augusti, kommer att bli välbehövligt att komma bort ett tag. Sol, värme, god mat och dryck och ingen dator.... Gud va skönt! Nu har jag i allafall nåt att se fram emot, det behöver man, helt klart! Nu ska jag krypa till kojs och få min skönhetssömn.(Inte
fasen hjälper det men ändå) Ha det gott därute och ta hand om er!
 o
Pythagorion

Detta är vårt hotell


Kallisti



Mysigt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0