Våren är här!!! Äntligen!!

Hej go vänner! Tänk vad tiden går och mycket har hänt sen sist jag var inne och bloggade.  Jag har fyllt år och så även två av mina söner, 15 respektive 30 år. Sen har jag blivit farmor igen till en liten grabb som är så god som guld. Livet är allt bra fantastiskt!

Idag är det Söndag och tonåringen i huset är ute och säljer tidning. Inte för att han tycker att det är kul precis men pengar vill han ju ha så...då får man jobba. Han håller på att ta moppekort och snart är det dax för uppkörning. I em ska vi ta en tur till Skövde och kolla på en moppe, inte för att jag begriper så mycket men det ordnar sig. Problemet blir väl att få hem den om det blir affär. Men som sagt det ordnar väl sig det oxå.. Återkommer i em med lite fina vårbilder, för idag ska kameran med ut! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0