Vad bidde det då då?

Denna regniga Söndag blev inte riktigt vad jag tänkt mig.



Hade glömt att vi skulle byta rör i solariet. Det är inte det allra enklaste eftersom lokalen är ganska liten och trång. Men vi fick ordning på det tillslut. När det var avklarat var det dax att förbereda middagen som idag bestod av köttfärslimpa, potatis och grönsaker. Efter maten var det tänkt att vi skulle åka till Äventyrsgolfen på Sommarland eftersom vädret inte tillåter någon uteaktivitet. Men jag tänkte att det var bäst att ringa och kolla först man vet ju inte vad som finns där ute. Tyvärr så hade numret upphört och så även golfen. SHIT! Det blev till att ta på sig regnstället och ge sig iväg ut med vovven i ösregnet. En timma så såg vi ut som två dränkta katter båda två. UTTRÅKAD ÄR JAG IDAG! Det får bli filmtajm, om det nu finns nåt roligt att hyra. Får väl ta en tur fram och kolla. Jag skulle vilja se någon rolig film så man får skratta lite. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Maloo

Annars är ett säkert kort att sätta sig framför datorn för att "bara" kolla på... det kan ta flera timmar och vips är den dan slut.

2008-07-06 @ 16:20:14
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0