Åh vad det är gött med helg!

Varför är det så att man alltid ser fram emot helgen? ja, kan det vara att man får sova längre och disponera tiden som man vill kanske?? Kan väl ligga något i det kan jag tro.Min helg har varit alldeles förträfflig, kanske lite för kort. Imorrn är det arbete som gäller igen! Skulle gärna vilja vara ledig lite till och bara vara.Men det blir man inte fet på...

Idag har vi vart iväg och inhandlat ett nytt databord till Freddans rum, sicken tur vi hade, de hade sänkt priset med 200 kr just idag. Tack för det Jysk! Inte så himla lätt var det at få in det i min lilla C3 heller men skam den som ger sig. När vi ändå var i stan så passade vi på att handla maten på Willys, sparar ett par kronor på det..

Så nu ikväll har vi skruvat och läst instruktioner och jag fick ihop det, fasen vad jag är nöjd.. Det blev riktigt snyggt och så den svarta stolen till. Nu väntar jag bara på lön så jag kan köpa sängen som Freddan vil ha därute. Ringa till elektrikern imorrn så vi får några fler kontakter. Det kommer att bli så himla bra..




Efter att vi fått ihop detta snygga databord så tände vi grillen och grillade kotlett som vi avnjöt med tillbehör denna ljuvliga Söndagskväll..



Nä, nu är det dax för sängen och skönhetssömnen som man behöver mer än väl när man har kommit upp i min ålder. Natta på er!


 

Kommentarer
Postat av: carina

Vad fint ni fått! kul för Freddan att det börjar närma sig.

2009-08-10 @ 06:54:54
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0