Söndagar är mysdagar!

Hallå i stugorna! Hur lever livet med er där ute? Här är det lugnt och skönt! Idag har jag verkligen bara varit. Jag har fortfarande nu när klockan är 19.00 inte hoppat ur mysbyxorna. Men vad gör väl det om hundra år. Hela huset är  fullt med brinnande ljus och mysfaktorn är hög. Visst är det underbart att ta sig tiden att bara vara, jag tror att man behöver det ibland. Varva ner riktigt ordentligt.
På förmiddagen idag såg jag till att mitt arbete nr 3 i Epidemiologi kom iväg till inlämningsmappen och därefter började jag lite smått på uppgift nr. 4  Men sen fick det vara nog!
Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp varm te och slå på tvn och bara hänga där med gosepläden omkring mig, för imorrn.......Är det en ny arbetsvecka med nya äventyr... Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Kram tillbaka. Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag. Och ta det lungt och jobba inte ihjäl dig för det är det ingen som tackar en för om hundra år heller. Jag har bara haft sportlov nästan hela veckan (och det straffar sig väl nu,men vad gör det om hundra år det med ;-))

2009-02-15 @ 22:05:10
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Carina

Skönt att du tar dig tid att sitta under pläden!

Det låter som det trillat ner lite tankar på rätt ställe hos dig.

2009-02-16 @ 06:51:11
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0