Äntligen Fredag!

Det är nåt visst med Fredagar helt klart! Slut på arbetsveckan, fixardag och sen en hel go helg framför sig. UNDERBART!
Jag har tusen ting att göra idag men hamnar givetvis här framför datorn i vanlig ordning. Snacka om att den stjäl en del av ens tid. Självförvållat ja, givetvis är det så.
Först börjar dagen med en massa måsten.
 
Måste städa!


Måste handla!


Måste plugga!



Men sen ska vi bara götta oss! Äta gott, dricka gott och kosa oss, som norrmännen säger.



Ha en fin Fredag, kram

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag hoppade över bild 1 och 3 idag men bild 2 har jag gjort. Dock ej mat utan roligare saker. Och datorn har jag suttit fast vid i nån timme nu när jag bara skulle kolla...

2009-01-09 @ 17:04:07
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0