Måndagen den 20 Juli

Sista semesterveckan både sorgligt och skönt på samma gång, fast mest sorgligt. Det har ju inte varit så över sig med vädret, visst har det varit sol, men mest regn.. Men man får lov att fördriva dagarna på bästa sätt oavsett väder. Det har blivit en del minigolf och en del fikande. Men även träning för min del så inte vågen tippar över åt fel håll.

Vi var handlade på Willys förra veckan och där fick jag den här söta potatisen i påsen.



Ett sött litet hjärta, visst är det förunderligt vilka former det kan bli.

Vad har vi annars pysslat med i veckan som gått, jo det har varit en del svamplock och den jakten har varit lyckad. Detta är nog den tredje kastrullen med kantareller denna veckan. Mums!



Sen har vi varit på bilbingo.. Måste säga att det är riktigt kul även om inte vi haft någon tur än. Men min kompis har vunnit åtskilliga tusenlappar, sist kammade hon hem 6.500 kr.. Det var i Axvall Fredags. På Onsdag bär det iväg till Timmersdala och då ska vi bara vinna.. Ni borde testa det någongång, riktigt roligt!



Här hinns det med både att spela bingo och messa inte illa....
Ha det så gott, nu ska vi äta lite mat och sen ska vi spela minigolf i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: carina

Aha biten av bilbingo det kunde jag inte i min vildaste fantasi tänka mig.

själv väntar jag på fint semesterväder , tänker på er som måste hålls ställningarna när vi latar oss.

2009-07-22 @ 20:48:23
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallå där! Ikväll vann jag 15.000 kr inte illa va?

2009-07-22 @ 23:54:13
Postat av: Anna

Fin blogg :)

2009-07-23 @ 22:21:37
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0