Snart jobb igen!

Ja nu börjar semestern lida mot sitt slut för denna gång.. Inte kan jag påstå att det varit något vidare väder men det har varit väldans skönt att vara ledig. Det var länge sen jag kunnat koppla av från allt som heter arbete..
Jag har under min ledighet blivit bilbingofrälst, vem kunde tro det.. Tredje gången gillt så skrällde det till och jag vann 15.000 kronor, herregud jag höll på att svimma.. Så nu vet ni att det går att vinna, det gäller bara att deltaga.




Så vill ni pröva, så bege er iväg och gör ett försök.

Idag är det fredag och solen skiner faktiskt. Jag började min dag på gymmet idag. Klockan 08.30 satt jag på spinningcykeln och klev inte av förrän en timme senare, helt genomblöt av svett.. Men så gött när man väl har kommit hem och duschat, man mår så himla bra...



Nu ska här fixas lite mat och sen får vi se om det blir utgång idag eller inte, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Grattis...det går alltså att vinna. Trodde det bara var sånt som hände andra ;-)



Själv har jag bara gjort av med pengar i en vecka nu. Det är jag bättre på.



Ha det gött på jobbet nu/ Kramar.

2009-07-26 @ 22:21:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart det går! Även om jag inte heller trodde att det var möjligt. Men du vet plötsligt händer det.............Ha det så gott på ledigheten och vi ska försöka att hålla ställningarna på jobbet.Kram

2009-07-28 @ 07:22:21
Postat av: carina

Grattis! Jag hade ingen aning om vad tutbingo var förrän förra året. Då jobbade vi i Axvall med Skara Fc. Det förstod vi att det var blodigt allvar, dom provtutade innan!! Kul att du bloggar. Kram

2009-08-02 @ 11:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0