Kamerainköp

Äntligen har jag köpt mig en ny kamera. Jag har kanske haft den en månad men inte lagt in bilderna på datorn förrän nu. Snacka om att ta tid på sig. Har varit utan kamera en längre tid men när man har möjlighet att ta bilder med mobilen så har man ju överlevt ändå. Min mobil tar ganska bra bilder. Men ni får döma själva om det är någon skillnad på kvalitet. Så här ser iallafall min nya snygga kamera ut. Så fortsättningsvis ska här plåtas gott folk.

Klicka för att se större bild

Denna bilden av Lexeman är tagen med den nya kamera, skillnad?? Kommer mer bilder imorrn, jag lovar!




Dax att äta lite och kolla vädret till midsommar. Har hört att det ska bli regn men det vägrar jag att tro på. Så om vi alla tänker positivt och sol så blir det nog bra.. Ha de, kram

Kommentarer
Postat av: carina

Klart det blir sol i alla fall i Närke för det har jag bestämt!

Så snygg han är din lexeman med nya kameran,nu ser vi framemot att få följa dina bravader!

Ha en skön midsommar!

2009-06-17 @ 19:50:55
URL: http://sinneskatten.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0