Aftonbladet, nära dig!

Halloj! Idag har sonen och jag varit ute på en runda och delat ut Aftonbladet, för imorrn ska han börja sälja och det gäller ju att knyta kontakter. Ganska givmilt av Aftonbladet att bjuda på en tidning med bilaga när en ny försäljare börjar. Kan säg att det var inte svårt att bli av med dem. Vi hade kunnat haft det dubbla med tidningar och de hade tagit slut de oxå.. Vi hade en riktigt trevlig stund i kylan och nu snart vankas det mat och den sedvanliga långpromenaden. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Malin

Den tekniken kallas för foot-in-the-door och det är nog alla teleförsäljares grundkurs. Har precis läst om den i psykologin så att jag skulle kunna stå emot när nån försäljare ringer...jag är annars ganska lättledd när det gäller sånt där. Och gratis är alltid bra ;)



Lycka till nu Fredde med försäljningen.

2010-01-23 @ 18:21:11
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Malin

Och aftonbladet är betydligt bättre att sälja än gp som jag gjorde när jag var yngre. För den ville ingen i Götene ha då :)

2010-01-23 @ 18:22:36
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0