Äntligen har min nya mobil anlänt!

Hej gott folk! Äntligen kom min efterlängtade mobil idag, som jag saknat den. Att inte ha mobil gör att man blir helt utanför världen. Nej, så illa är det inte men jag har min mobil till så mycket.. För det första så är den med mig överallt liggandes i fickan, bara det kändes tomt dessa dagar, men inte nog med det, hur kommer man upp på morgonen utan mobil??? Ja, inga väckarklockor fanns kvar i detta hus men jag fick förlita mig på Fredde och att han vaknade och väckte mig. Det har gått bra men ack så jobbigt. För det tredje så har jag alltid en hörsnäcka med P3 i örat när jag promenerar med min hund och det har jag saknat.. Morgonpasset och Christer i P3 har varit det svåraste.
 Men nu är lyckan fullständig förutom att jag inte har riktig koll på "den nya" och jag kan inte ringa till någon med mobilnummer för alla nummer fanns i den gamla trasiga och där förblev de. Så om någon undrar varför jag inte ringer så finns det en anledning, jag bryr mig fortfarande..
Nu ska jag och sonen mysa med pizza och tv gluttning. Imorgon ska det bli utkörning av Aftonbladet, så är det någon som vill ha en tidning framöver på Söndagar så är det bara att höra av sig.. Kramiz och ha en underbar Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0