En helt vanlig Tisdag?

Uppe före tuppen idag oxå, börjar få rutin på detta nu. Visst är det mycket enklare att gå upp samma tid varje morgon. På morgonpromenaden mötte vi otroligt mycket folk, det märks att semestern är slut.
Denna fågelholk har jag spanat på vareviga morgon sen förra gången det blåste så mycket. Det var troligen då den föll ner. Jag fick lite bekymmer om hyresgästerna som tidigare bott där. Vart har de stackarna tagit vägen nu? Klart att de inte vågar bo på bottenvåningen (marken). Finns en hel del katter som tycker att en fågel skulle sitta fint.



Nä, så här ska det se ut. En bra bit ovan mark.



Jobbat som vanligt till 16.00 och sen var det hundpromenad i knappa två timmar. Det finns alltid något som fångar mitt intresse. Idag var det detta fina gräs och givetvis gröna fina ormbunkar, som vanligt.
 




Efter promenaden var det kaffe och sen företaget nästa.
Jobbade några timmar till så nu ÄR JAG TRÖTT!  Nu ska jag förbereda inför morgondagen och sen ska jag krypa upp i soffan och softa med tända ljus och en go pläd omkring mig. Ha en god natt folket och på återhörande imorrn!

Kommentarer
Postat av: carina

Uhj uhj juh vad du jobbar och går mycket..

2008-08-13 @ 06:45:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Maloo

Skönt att börja skolan nu va...tycker jag mä :)

2008-08-13 @ 16:08:08
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0