En spelande varelse kom på besök

Jag utlovade ju en bild på en spelande varelse som gjorde intrång här igår. Det var Kalle Stropp som var på besök

Jag försökte putta till han lite varsamt för jag ville ju inte ha in honom. Han var på god väg och spelade på strängarna så det stod härliga till. Men han hade sugit sig fast i karmen i fönstret. Tillslut fick jag ta i lite mer och då for han ut..
Men det var inte det enda djuret vi talade med denna dag. När jag senare skulle ut och rasta Lexus för sista gången så hade det börjat och regna. På väg tillbaka så hittade Lexus den här kompisen som brukar besöka oss när det är väta ute och det är det ju ganska ofta. Visst är han välkamoflerad?



Lexepojken kämpade tappert för att försöka få igång "Grodan Boll" för han ville ju leka men......det är inte alltid så enkelt.

   

Som ni ser så är det rena rama djurfarmen här borta i och vid huset på gatans slut.

Kommentarer
Postat av: carina

Kanske nått att satsa på.djurpark i Götene?

2008-08-08 @ 20:38:32
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: sussi

Men vilket bra tips! Tror att det kan bli min nya framtid. Verkar som om jag har en förmåga att dra till mig både djur och odjur.....

2008-08-08 @ 21:00:48
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0