Gokväll bloggers!

Jag har haft en alldeles underbar dag idag. Gick upp vid 06.00 för sonen ska ju till skolan. Frukost och fix och när Freddan åkte till skolan så gick jag ut med Lexus. Nu börjar det likna min vanliga goa vardag igen. Förmiddagen förflöt innehållande lite städning, tvätt och dylikt. Vid lunchtid var det dax att åka till Karisma och plocka ögonbrynen. Lite go vardagslyx som man kan kosta på sig, tycker jag. Sen var det lunch som idag bestod av lax, nudlar,grönsaker och smörstekta kantareller, en underlig kombination men god. Anordnade en annan lunch till Freddan som kom hem strax efter 14.00 idag. Vanliga rundan i skogen men utan kantarellsök idag. Vid 17.00 åkte jag ner till firman och jobbade fram till 20.00. Ikväll har jag softat framför tvn, det blev "Se upp för dårarna", en ganska bra film.

Kommentarer
Postat av: Maloo

När pluggar du då?? Tvätt och städning har hamnat långt ner på min prioriteringslista...fast jag spenderar ju en del tid framför olika bloggar måste jag ju erkänna.

2008-08-22 @ 11:31:04
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Du vet jag har inte börjat än, jag bara softar inför.Sen kommer det att hamna långt ner på listan, var så säker...Hur går det med dig då?

2008-08-22 @ 12:10:00
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0