Gokväll i stugorna! Twinner, ja, jag slår ett slag för den......

 Då var snart Lördagen till ända. Det har varit en alldeles fantastisk dag. Jag har nog fått gjort det mesta som jag hade på programmet. Har gjort ett inköp av en twinner, ett alldeles fantastiskt redskap. Min dammsugarmunstycke gick sönder för ett tag sen och jag var och beställde ett nytt. Idag var jag iväg och skulle hämta detta och fick då tips om "twinner" det fantastiska munstycket. Det skulle bli en fröjd att dammsuga med detta redskap. Jo, så brukar det alltid låta men sen är resultat inte alls så gott. Men jag köpte ett i allafall. Jag får väl erkänna att städningen går lättare, helt klart. Det  känns t.o.m renare när man kört varvet med snabeldraken. Så det får ni inte missa folket. Köp en "twinner" och
städningen kommer att gå som en dans, det var inget påhitt det var sant.



Har ni märkt vad det mörknar tidigt då? Redan klockan nio är det mörkt. Men då kan man passa på att mysa med tända ljus och pläd. Visst är det lite mysigt med hösten ändå  när man får tända i braskaminen och sätta sig med en kopp varmt te eller en whiskey. Sov gott imöra har vi släktträff på Kinnekullegården, det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0