Ibland blir man bara så trött!

När man har jobbat hela dagen, först på det ena jobbet och sen på den andra. Man kommer hem och inget är som man vill ha det. Disken står på bänken, det är obäddat, behov av dammsugning finnes och hunden vill ha sitt. PUH!

Var börjar man ? klockan är över sex. Ut i skogen med nödig hund först en timma och sen hem och ta itu med resten.



Nu har jag snart betat av det mesta och vad är då klockan??? Jo, snart halv tio. Jag vet inte vad jag håller på med men jag hinner ingenting längre. Det gör mig en aning frustrerad kan man säga. Men det kunde varit värre.........

Kommentarer
Postat av: festfixarn alias ewa

JA...årets fest på grönan...ring mig!!!

2008-08-06 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0