Ladies night

Herregud vad det kan bli missförstånd ibland. Hade bokat biljetter och hotell till den 4 Oktober, allt var klappat och klart. Pratade med en av mina vänninor imorse som ska med och då  förstod jag att  vi  hade missförstått varandra. De ville åka på Fredagen den 3 oktober och jag hade bokat den 4.......Vad gör man? Jo man sätter sig och ringer till de olika ställena för att försöka boka om. På Ticnet där jag köpt biljetterna kunde de inget göra men jag fick ett nummer till GOT som nu hade hand om det hela..Sagt och gjort ringde numret och presenterade mig och mitt ärende. I andra änden hör jag kvinnan säga att jag kan tyvärr inte hjälpa dig för du har kommit till Jula postorder. Vi skrattade och önskade varandra en trevlig dag. Hamnade rätt tillslut och efter många om och men så hittade vi en lösning, biljetterna skulle skickas in till dom och jag skulle få hämta ut de nya i kassan på Skandinavium. Bra, då var det till att ändra boendet oxå då. Ringde Ibis hotell city i Göteborg och möttes även där av en mycket serviceminded person. Klart vi fixar det sa hon. Så nu är det klart. Den 3 Oktober blir det Ladies night och övernattningen blir på Ibis båten.. Blir det kul eller blir det kul??


Kommentarer
Postat av: Maloo

Det blir KUL. Drunkna inte bara. I Martin Stenmark ögon. Inte från båten heller för den delen.

2008-08-22 @ 11:38:25
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Ska försöka låta bli att drunkna i hans ögon även om det kommer att bli svårt att låta bli. Vilken snygging! Stormare är macho på sitt sätt, kram

2008-08-22 @ 12:08:10
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Är inte han "Martin" från NÄRKE....... jodååååååå "fint folk kommer från Närke"

2008-08-22 @ 18:35:41
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Ja det har du rätt i. Mycket fint folk som kommer därifrån.

2008-08-22 @ 22:39:28
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0