En givande dag!

Halloj i stugorna! Idag har det varit en lång dag men mycket givande. Var uppe i ottan för att hinna med en promenad med Lexus innan jobbet. Idag var det den absolut sista arbetsdagen och nu är det dax för studier igen. Dagen gick fort, som alltid. Några fina bilder jag tog under promenaden.


Och en vacker ros.....



Efter jobbet var det promenad igen......och svampplockning..... Nu är skogen verkligen full av dom, de gula underbara svamparna. Här kommer dom i orensat skick.......



Efter detta var det dax för föräldramöte. Freddan har precis börjat högstadiet så det var informationskväll och första mötet med lärarna/handledarna. En toppenkväll med folk från nattvandrarna, polisen, rådgivningscentrum och någon snubbe som arbetade  drogförebyggande. De berättade om sitt samarbete och hur de arbetade. Måste säga att det var en mycket givande kväll och de handledarna som Freddans klass har fått verkar hur bra som helst.

Nu sitter jag här och bloggar och funderar på om och huruvida jag ska orka att rensa svampen ikväll. Men det är väl bara att börja.. Sov så gott och på återhörande, natta.


Kommentarer
Postat av: carina

Var det Lexus som hittade svampen? för om han har kommit så långt kan jag hyra honom ena stund.

2008-08-21 @ 06:51:49
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Han är inte helt självgående än. Utan det sker fortfarande med assistans från mig. Men när han är full lärd (förmodligen nästa sommar) så kan du få låna honom, alldeles gratis, vet du!!!

2008-08-21 @ 09:15:32
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0