In med magen och inte snubbla........

En Måndag så ringde telefonen här hemma....
- Hej, det var K, hur är läget?
-Tack bra, svarade jag, men vad vill du egentligen? Till saken hör att denna kvinna ringer bara när det är dax för ett speciellt evanemang.
- Dax för mannekäng igen, ok för dig?
- Nja, när var det? NU på Torsdag? Jag vet inte, men va fan, det är klart jag ställer upp, hör jag min själv säga. som vanlig.
Varför gör jag alltid så här!! Säger ja fast jag egentligen skulle sagt nej. Att gå mannekäng är ju inte min grej. Jag tycker INTE om att gå upp på scenen och få blickarna riktade på mig. Men nu får det väl bli så!

På Onsdagen var jag inne och provade ut de kläder som jag skulle gå i och de flesta kändes ok. Sen kom Torsdagen och Flärdkvällen i Centrumhuset. Vid 18.00 åkte jag dit, själva kvällen startade vid 18.30. Gick runt och tittade på de olika företagens/affärernas montrar, det var försäljning av olika slag.  Jag köpte mig faktiskt ett par riktigt coola vantar i turkos.
Strax före 19.00 så skulle uppvisningen börja och vi skulle in fyra gånger på scen. PUH!
 Här har jag en jättesnygg röd stickad klänning, vilket inte syns på bilden men, över detta en svart tröja, svarta stövlar och ett stort silverhängsmycke. Detta gillade jag very much. Men fotografen var lite för långt ifrån för att fånga hur det såg ut!









Nu var det överstökat för denna och gång och tänk det var faktiskt riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag möte Lassie säger jag bara!!

Tänk att jag känner en mannekäng ja!

Du ser jättefin ut

2008-12-04 @ 10:53:28
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: sussi

Men man får tacka så himla mycket för det! Kram på dig!

2008-12-04 @ 11:38:34
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Helena Färg och Fantasi

du var ju jätte snygg... såg ju allt live ;))

2008-12-04 @ 13:29:13
Postat av: sussi

Ja det gjorde du ju! Man får väl tacka igen och skicka en kram över nätet!

2008-12-04 @ 13:36:03
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att bäst före datum har passerat

2009-01-27 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0