Man blir bekymrad för sina barn oavsett hur gamla de är.

Måste bara skriva av mig lite. Det är så att min mellanson Mattias och hans flickvän befinner sig i Thailand just nu. För tillfället befinner de sig på en ö 30 mil ifrån Bangkok, men på Torsdag ska de förflytta sig och vara de sista två dagarna där. Klart man funderar och ser alla nyheter som är därifrån för att förhoppningsvis få höra att flygplatserna inte är occuperade och att flyget börjar gå som vanligt  igen. Men som det ser ut nu så har de inte kommit fram till hur lång tid till det ska behöva ta. Militärflygplatsen som ligger utanför Bangkok är överfull och möjligheterna som finns idag är att åka buss till Phuket för att komma hem. Jag håller mina tummar för att det ska lösa sig innan de ska hem på Lördag. Man slutar aldrig att orora sig för sina barn oavsett hur gamla de är så är de alltid "barn" för föräldrarna eller hur? Kram på er
Mattias och Malin!!!


Kommentarer
Postat av: Fina

Absolut! Jag har inga egna barn än, det första är på väg. Kommer garanterat vara hökmamma hela livet =)

2008-12-03 @ 12:26:39
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0