Då var det Söndag igen!

Vaknade när klockan var kvart över åtta idag. Kan se genom persiennen att vädret är vackert. På med kläder och ut i det bara, möttes av varm luft som riktigt fångade mig. Konstaterade att det blir ytterligare en het dag. På Söndagar brukar jag vara mol allena på mina morgonpromenader, det är sällan jag möter någon. Men idag var det en hel del människor ute och joggade och promenerade. En liten Bambi stod ute i åkern och försökte spela osynlig, men inget undgår mina ögon. Men att få den på bild på avstånd lyckades inte. Eller är det någon som ser ett par Bambiöron stcicka upp här?


På hemvägen i en liten dunge är det så häftigt ljus och det skulle ju "mästerfotografen" försöka fånga, med mobilkamera...Sicken optimist man är.



Men ganska bra blev det ändå, om jag själv får säga det. Nu är det dax att gå ut i trädgården och greja lite smått. Jag blev inte riktigt färdigt igår. Ska jag vara helt ärlig så blir jag väl aldrig riktigt färdig. Glöm ej att intaga mycket vätska,smörj med solskydd och kepsen på, simma lugnt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0